dimarts, 9 d’octubre del 2007

Tot i l'optimisme del President de la Junta de Personal -quan ens parla de “la seva il·lusió personal per la millora en les relacions entre les diverses forces sindicals de l'Ajuntament”- els 10 delegats que constituïm actualment la majoria sindical a la junta de personal (6 de l’ASEMIT, 3 de la UGT i la delegada no adscrita, Sra. Aïda Basarrate) hem pogut constatar, en un escrit que ens ha enviat, la decisió -que ratlla el despotisme- de no incloure en l'ordre del dia temes que li havíem demanat debatre com és la modificació de la representació sindical a la Mesa General de Negociació dels funcionaris.
Al seu darrer escrit, ha deixat de dissimular i ens diu:
“Jo no he dit que no es convoqui una Junta per parlar d'aquest tema, només us he dit que havia fet una consulta a la Generalitat per saber si el canvi era possible legalment. Com podeu comprendre, mentre jo sigui president de la Junta, les convocatòries que no faci jo no serveixen per a res. Per tant, l'ordre del dia vàlid és el que jo us he enviat” Òbviament, aquest comunicat ha servit almenys perquè, davant els treballadors municipals, s'hagi tret definitivament la careta.
Tot i això, hem decidit assistir a la reunió extraordinària, a la qual ens ha convocat a la Casa Canals, i passar dels “numerets de circ” als quals ja estem acostumats, anant més enllà i debatent amb normalitat tots els assumptes proposats per l’actual majoria sindical.

Us
recomanem una ullada a la prova palpable i evident del que us hem explicat al següent enllaç:
http://www.asemit.com/junta.pdf

1 comentari:

  1. Aaaaaaaaarggggggggg!!!!!!!!
    Millor no pacteu amb els COCOS. Donada l´especial simpatia que sento cap a ells, em ve al cap l´anunci aquell, com era? ah, sí, tú me das cremita yo te doy cremita
    Quin cara girada aquest Badia. No he conegut un paio més falç i cínic a la meva vida laboral i porto 18 anys treballant a l'Ajuntament.

    ResponElimina